Didaktická sada Kde bydlí a co jí? Zvířátka
Popis
Didaktická sada – Kde bydlí a co jí? Zvířátka.
Magnetická zábavná vizuální pomůcka. Základem je správně kombinovat magnetické kartičky do trojic. Sada obsahuje 10 zvířátek, ke každému z nich se přiřadí kartička s místem, kde bydlí a obrázek, čím se dané zvíře živí. Hra obsahuje i kontrolní prvek pro malé hráče – každá z trojic má barevně ohraničený okraj magnetky. Hra je zaměřená na rozvoj vědomostí, paměti, grafomotorických dovedností i logického a abstraktního myšlení.
Vhodné doplnit Magnetickým podkladem A4, který je vhodný pro další z našich didaktických pomůcek.
Hra vhodná pro děti od 3 let. Užitek najde nejen v mateřských školách ale i při cestování, možno využít např. jako pexeso pro starší děti (hledají se celé trojice).
Magnetky jsou čtverce 4,5 × 4,5 cm se zaoblenými rohy, jsou pevné, otíratelné, potištěné nezávadnými barvami z přírodních výtažků rovnou na magnetickou fólii, což zvyšuje jejich odolnost. Svým rozměrem jsou kompatibilní se všemi výrobky a okénky na magnetických tabulích či s ostatními magnetickými pomocníky od Piktomagu.
Vhodné pro děti od 3 let.
__
Návod ke hře:
1. Na magnetickou podložku Piktomag rozmístíme všechny kartičky. Dítě vybere zvířátka a přiřazuje k nim jejich
obydlí a magnetku s potravou. Další variantou je přiřazování 2 kartiček k magnetce obydlí, nebo k obrázku potravy.
2. Na magnetickou podložku umístíme 3 sloupce (zvíře, obydlí, potrava) a dítě mazacím fixem spojuje správné
trojice.
3. Co chybí? Ze sady vyčleníme několik samostatných magnetek (z každé trojice po jedné) dítě sestavuje správné skupinky a snaží se zjistit, co chybí.
4. Pohybová hra – děti obdrží od dospělého magnetku se zvířátkem a po místnosti hledají ukryté zbylé kartičky do trojice. Po jednom je umisťují na magnetickou podložku Piktomag.
Rozvoj kreativity, abstraktního myšlení, představivosti, paměti:
1. Dítě na magnetickou podložku přiloží čistý papír a připevní ho jedním ze zvířátek. Poté k vybranému zvířátku dokreslí pastelkami celý obrázek.
2. Větší děti můžou tuto hru použít jako pexeso, kdy hledají celé trojice.
3. Kimova hra: na magnetický podklad umístíme obrázky, dítě si je prohlíží po dobu 30 vteřin a snaží se zapamatovat co nejvíce z nich, obrázky jsou poté zakryty a dítě vypráví/zapisuje, které magnetky si zapamatovalo.
Pomůcky: magnetická smývatelná podložka Piktomag, smývatelné fixy, pastelky, papíry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.